вівторок, 1 липня 2014 р.

Меласька дуже любить розглядати тваринок. Риби в нас тепер "либи" чи то "липи", вимовляти треба з таким радісним-радісним виглядом. Ще вчуся в доцьки її "так", щоб потім застосовувати у сімейному житті. Вимовляється на придиху і з захватом в очах.
Сьогодні доки я мирно собі нікого не чіпаючи прасувала, діти (мирно нікого не чіпаючи собі) бавилися. Якби ж то :-) Вони активно не могли поділити до чого б хто не брався, пищали-вищали-гарчали-хвицалися ногами. Я собі уявляла, якби то добре було розтягнути їх по різні сторони рингу як боксерів і щоб їм зробили заспокійливий масаж. Мені б він теж, правда, не завадив. 
Їмо ягоди. Багато і всілякі де тільки хто нам принесе-привезе, самі купимо чи зірвемо на подвір'ї. Хлопці ввечері мають привезти перші в сезоні персики і абрикоси. Погода якась не дуже льотна, але я сподіваюсь, що то вона просто припасає сонечко до нашого сплаву і табору на Шипоті. 
Ходили лікувати зуби, купили собі електричну щітку і наразі ще не докупили насадки. Все мені згадуються оті всі примочки для догляду за зубами, які побачила у французів, коли їздила в 9 класі зі школою до Франції. Тоді то все виглядало з іншої реальності.
Зважилася врешті вчитися їздити на машині. Мала перший урок з Тариком. З осені піду на курси. Ми дуже вдало стратегічно зробили перший урок: спочатку купили нові босоніжки, а потім я любувались ніжкою в нових босоніжках, яка витискає щеплення :-)
Думаю про анскулінг. Ото би ще натрапити га однодумців, щоби познайомитись  в реалі, а не лише читати про чийсь досвід.

2 коментарі: