Розділ 3.
Про небезпеку порівняння.
Тут я припухла, що взагалі не можна допускати порівняння в розмові з дітьми, навіть в позитивному сенсі. я якось про це не задумувалась. Потрібно просто описати проблему якщо це негатив, описати те, що потрібно зробити, коли ж хочеться порівняти позитивно, то слід говорити лише про те, що сподобалось, те, що відчуваю чи бачу.
Розділ 4
Небезпеку "уравняловки"
Замість того аби намагатись все ділити порівну, намагайтесь зосередитись на індивідуальних потребах кожної дитини
Замість того аби говорити про однакову любов, покажіть дитині, що любите її по-особливому.
(приклад на дорослих:
Дружина: кого ти любиш більше:мене чи свою маму?
Чоловік: я люблю вас однаково. :-)
а було би йому краще, якби сказав: мама - це моя мама, а ти - неповторна, сексуальна жінка, з якою я хочу провести усе своє життя)
Якщо усім однаково виділяти час, то хтось відчуватиме себе обділеним. Виділяйте дітям час відповідно до їх потреб.
Розділ 5
Брати і сестри та їх ролі
Блін, тут я попадаю по повній. При чому не тільки з дітьми а й сама із собою, з іншими. Це бажання усе розставити по поличках і розвішати ярлики - брррр.
"Звісно, є обдаровані діти, і їх таланти потрібно заохочувати, але не за рахунок братів і сестер. Якщо одній дитина вдається щось краще, то не слід знеохочувати до цього інших. Зробіть ще так, щоб діти не заборонили собі самі займатись тим, що в них виходить гірше, але може приносити їм задоволення. Не кажіть фраз на кшталт : "вона - справжній вчений", "він - великий спортсмен", "вона -талановитий художник". Не слід обмежувати дітей лише одним родом діяльності. Ми повинні навчити їх радості науки, танців,театру, поезій, спорту і музики."
Цілком згідна. До речі, мала сьогодні дуже гарний день з дітьми. Ми гарно провели час без сварок і нервів. Так що, книжка рулить.
Про небезпеку порівняння.
Тут я припухла, що взагалі не можна допускати порівняння в розмові з дітьми, навіть в позитивному сенсі. я якось про це не задумувалась. Потрібно просто описати проблему якщо це негатив, описати те, що потрібно зробити, коли ж хочеться порівняти позитивно, то слід говорити лише про те, що сподобалось, те, що відчуваю чи бачу.
Розділ 4
Небезпеку "уравняловки"
Замість того аби намагатись все ділити порівну, намагайтесь зосередитись на індивідуальних потребах кожної дитини
Замість того аби говорити про однакову любов, покажіть дитині, що любите її по-особливому.
(приклад на дорослих:
Дружина: кого ти любиш більше:мене чи свою маму?
Чоловік: я люблю вас однаково. :-)
а було би йому краще, якби сказав: мама - це моя мама, а ти - неповторна, сексуальна жінка, з якою я хочу провести усе своє життя)
Якщо усім однаково виділяти час, то хтось відчуватиме себе обділеним. Виділяйте дітям час відповідно до їх потреб.
Розділ 5
Брати і сестри та їх ролі
Блін, тут я попадаю по повній. При чому не тільки з дітьми а й сама із собою, з іншими. Це бажання усе розставити по поличках і розвішати ярлики - брррр.
"Звісно, є обдаровані діти, і їх таланти потрібно заохочувати, але не за рахунок братів і сестер. Якщо одній дитина вдається щось краще, то не слід знеохочувати до цього інших. Зробіть ще так, щоб діти не заборонили собі самі займатись тим, що в них виходить гірше, але може приносити їм задоволення. Не кажіть фраз на кшталт : "вона - справжній вчений", "він - великий спортсмен", "вона -талановитий художник". Не слід обмежувати дітей лише одним родом діяльності. Ми повинні навчити їх радості науки, танців,театру, поезій, спорту і музики."
Цілком згідна. До речі, мала сьогодні дуже гарний день з дітьми. Ми гарно провели час без сварок і нервів. Так що, книжка рулить.
Немає коментарів:
Дописати коментар