вівторок, 28 жовтня 2014 р.

В мене вийшов смачний домашній йогурт - це приємно. Тепер намагаюся продати вперше щось через нет - йогуртницю, йогурт зручніше робити в мультиварці, і місця не займає. Ніколи не вважала себе марнотратницею. Та, чи то мої захцянки так зросли, чи ціни, чи і те, і інше, але шось блін, останніми днями мене це гнітить. Цей тиждень почався взагалі якось важко,  хоч погода сонячна. В Меланки бронхіт, вона капризує, вночі кашляє і будиться. Любко щось вночі теж підплакував. Якісь ми всі четверо емоційно збуджені, знервовані. 
І ось чому мені хочеться червоної спідниці, і черевичок гарних акуратних, і гетрів чорних, і гарні шапочки для всіх, і блокнотиків від Читомо на подарунки...
І ще я хочу в Париж... в мандри... шось настрій до дупи

Немає коментарів:

Дописати коментар