середу, 1 жовтня 2014 р.

Три мішки горішків


 Ці неповні три тижні по приїзді такі наповнені, що аж вихлюпуються. Спочатку форум, потім ми троха похворіли, весілля Оксанки з Маркіяном, яке було чудовим і мені його було мало.

Ми вже встигли побувати з дітками на виставці ляльок і на виставі в театрі (Меланка там була вперше). Ми з Тариком були в кінотеатрі на дуже гарному українському, який так пасує до осені. Тарик з Любчиком змайстрували кораблик, поки я бігала за тапочками-рукавичками для діток. 
А в останній день вересня ми влаштували справжній пікнік в себе на подвір"ячку. Я напекла гарбузових млинців, доки дітиська гасали надворі під пильним наглядом сусідки, а потім ми всі разом, тобто троє діток, двоє мам і одна наша дворова бабуся-прабабуся наминали аж за вухами лящало. І це все, звісно, з гарними тарілочками, кошиком, скатертинкою і серветками. Правда, брутальна реальність вривається клаптями наче який туман з Мордору і у наш веселковий світ. Але про це якось не хочеться писати.
Сьогодні були перший день в садочку. Ревіла я, а не Любко. Сама в кімнаті, після садочку. Любкові все подобається. Сьогодні Тарас розмалював його кріселко і горнятко, які  ми купили спеціально до садочку і завтра їх беремо зі собою. Ну і сьогодні ми були всі втрьох. Та й садочок ніби й не зовсім садочок, і дітки там хороші, і вихователі, сьогодні була три години, то мала можливість поспостерігати, але а-а-а... Тяжко дитя від спідниці відривати. Планую, що Любко там буде до обіду з дітками бавитися, а потім я усіх годуватиму смачним обідом. Ех...
І ловлю себе на думці, що я геть нікуди не хочу з декрету. 

Немає коментарів:

Дописати коментар