неділю, 22 червня 2014 р.

Про дітей і жуків

Ось тому і хочу на концерт Карпи, цікаво її почути вживу, бо її фейсбучні пости і розповіді про дітей дотепні до всирачки.

"- Кая! Ти шо!!! Нашо ти перевернула жука? Він тепер не може сам встати!

Помагаю жуку патичком. Кая верещить дурним голосом і робить характерне для зброї масового жукового знищення тупотіння запилюженою стежкою.

-    Ну нашо ти, Кая? – буддист в мені і не думав засинати, - Ну та уяви собі, що цей жучок – теж чиясь мама, і поспішає до діток, несе їм їсточки, а от ти хочеш його вбити, і дітки не дочекаються вдома,  будуть плакати. Ну?!
Кая дивиться мені своїми чорними очима імені Амелі просто в очі і каже глухим дитячим голосом:
-    Хоцу вбити.
Я згадала фільм «Омен» і вирішила не заїдатися…"
повна версія тут

Любко з Тариком на дитячому майданчику. Іграшковим краном син роздушує равлика.
Тарик: Любчику, а якби хтось отак взяв і роздусив мене?
Любко: Я тебе не хоцу слухати.

Немає коментарів:

Дописати коментар