неділю, 22 березня 2015 р.

Наш вікенд

В суботу вранці завезли ми Мелаську до бабусі з дідусем а з Любчиком вдвох пішли на Льодяну вечірку в обласну бібліотеку. Притягнули з відтам купку книжок і купу вражень. Ігор Дикий - просто просто неймовірний спікер. Всьо було мега люкс окрім такої троха піонерської закалки тітоньки-ведучої . Ну нічо. Ввечері ми З Тариком пішли на "Закохані в саду" в новий кіноцентр, що відкривтя в колишньому "Соколі" на В.Великого. Насолоду отримали ще ту. І я страшенно тішусь за це місце і тримаю кулаки за людей, які це роблять. Після того ґ ще мала заняття друге заняття з французької і мене це дуже надихає.
А сьогодні ми разом з дітками побували на Кубанській на виставці птахів. І це було теж дуже надихаюче. Меланка троха кимарнула і я з нею сидала в машині, дивилась як сипле снігом і завиває ігор, слухала джаз по радіо, читала поезію. Мені дуже подобається це місце . А потім Меланка прокинулась і ми собі ще подивились  на тваринок. А потім зайшли на десертики в "Меделін". Там такий класний пазл дерев'яний стюардеси чи не знаю, що то за форма в неї. Одним словом, Меланка разів, певне з 15 його складала і складала б ще якби ми не йшли)
А ще, а ще .. в мене в голові стільки ідей, що мене аж ковбасить)) Завтра перший крок. 
І чудово, що є такі чудові бабусі-дідусі, в яких діткам хороше.

Немає коментарів:

Дописати коментар