понеділок, 23 лютого 2015 р.

Ice party + зоопарк в Меденичах

Мами з маленькими дітьми - то особлива каста) А активні мами з маленькими дітьми - то взагалі весело. Мені ще зі школи тяжко було збагнути людей, які нічого  не хотіли і нічого не цікавило, ну окрім поїсти, поспати, тєлік подивитися. Завжди тягнуло до тих, в кого очі горять і руки сверблять.
Ото вчора були з Мелаською і Любком на бомбезній Ice Party, яку організувала Стася. Просто тому, що її Ілько зараз захоплюється льодом, Антарктикою, дослідницькими станціями і т.п. А вона це досліджує разом з ним. І скільки всього можна цікавого робити виходячи з одного такого інтересу. В нас був і глобус, і карти, і три картонні розмальовані дослідницька станції з прапорами країн, і санки, і хаскі, і досліди з льодом, і складання з лего, і зустріч із людиною, яка була в Антарктиці і розповіла про свої мандри і маски пінгвінів і ведмедів, і тортик-айсберг, і смачнюща рибка з тих морів-океанів. Діти собі мали можливість натуситись досхочу, бо ми разом провели майже 8 годин, разом їли, молодші спали, мами потринділи і відпочили. Я от стільки нового для себе почерпнула) А хаскі такі мілашки) Мала можливість більше побути з Любком вдвох, ми собі ще так гарно ввечері перейшлися центром і проїхались на трамваї.







(за фото дякую Наталі Грабовській)

Мене так тішить, як горять в дітей очі, як їм цікаво, Любко зараз дуже цікавський, його цікавлять різноманітні досліди і що як функціонує. Кілька днів тому гавчився рушати на Зайчику і тепер ганяє як зірвиголова. І плаває теж обезбашенно, каже Тарик :-) Ото позавчора, здається, каже мені: "Мамусю, я тебе дуже люблю, але мені хочеться кожен дунь ходити на плавання або до бабусі якісь досліди робити" - мовляв з тобою добре, але мені хочеться досліджувати світ. І це кльово :-) Росте син. Тарасовий тато змайстрував для Любка таку круглу полочку з моторчиком маленьку, якою можна пиляти дерево і м'який метал. І взагалі в дідуся з бабусею в нього раздольє - багато людей, багато цікавого, йому охоче показують і розказують. 

В Меласьки нова зачіска. Врешті вирішили підправити Любкове втручання, плюс загалом волоссячко ще дитяче тоненьке і куйовдилося. Мені таки дійсно було якось шкода її стригти, то ж Любко мені допоміг на це наважитись. І я дуже задоволена результатом. Весняний нью лук. В мене її пухленькі делікатні форми взагалі викликають море ніжності і замилування. Так би її і жмякала, нюхала і цьомала :-)

А в неділю ми їздили вчотирьох в Меденичі в зоопарк. Там стільки тваринок, що ми не очікували. Нашим улюбленцем став чорний баран - такий красень. Меланці особливо полюбилось дитинча гамадрилів з мамою "мама хоросьа - дає цицю і обіймає". Любко зацінив полярних вовків. А мені сподобався верблюд, так відразу уявилась пустеля і алюзія на кораблі. Здивували шотландські корови - такі великі і волохаті. 

1 коментар:

  1. Добре було!
    Стася молодчинка))))
    Я дуже люблю отакі мамсько-дитячі тусовки - і дітям цікаво, і я люблю з іншими мамами поспілкуватись.

    ВідповістиВидалити