неділю, 31 серпня 2014 р.

Читацькі нотатки

В останній день літа личило б якось завершити із прочитаними книжками. Отже,

Ірвін Шоу "Вечір у Візантії".
Цю книжку я читала на букрідері ще на Шипоті. Книжки, прочитані з екрані лишають в мені менше спогадів. Ця про підтоптаного такого кіномитця, який приїхав на Канський фестиваль, аби щось собі ще довести. Переживає зустрічі зі старими друзями, пристрасть до молодої дівчини, розлучення із дружиною, і врешті-решт переоцінку цінностей. Книжка була цікава як занурення в атмосферу Канн фестивальних, а загалом геть для мене нетипова і я навряд чи кому б її радила для прочитання.

Люсі-Мод Монтгомері "Енн із Шелестких тополь"
Зробила приємне відкриття, що це лише четверта книжка, а, отже, попереду ще чотири - юху-у!
Енн мене зачаровує. Мені завжди хочеться затримати її прочитання надовше, однак і відірватись несила. 






Барбара Космовська "Буба"
Книжка мені спочатку зовсім не пішла, нагадувала якийсь поганенький телевізійний комедійний серіал. "Кава з кардамоном" мені однозначно сподобалась більше. Зрештою, "Бубу" я таки дочитала і отримала деяке читацьке задоволення.





Юрій Винничук "Танго смерті"
Розділ з "Оссоленіумом" - то таке пряме відсилання до Умберто Еко. Дуже якісна проза, насичена, яскрава. Просякнута Львовом. Прочитала на одному подиху.







 І ще двійко фільмів.
"Відкрий очі" Аменабара. Напряжний. Зате з Пенелопою Круз.
Коли наші діти виростуть, ми нарешті зможемо залишитися вдвох - настануть наші найкращі часи :-) Легке і приємне французьке кіно з Фанні Ардан.

І там море.






Ледь не забула про чудове кіно з чудовою Кірою Найтлі. От його дуже раджу. Таке дуже ранньоосіннє і
тепле. 

Немає коментарів:

Дописати коментар