понеділок, 4 серпня 2014 р.

Втомлена і задоволена собою. Задоволеною собою мені бути важко. Вчусь цього. завжди здається, що ось тут можна було бути м'якшою, тут уважнішою, а ось тут взагалі не варто було так робити. Але як сказав мені нещодавно Тарик: треба себе хвалити, навіть за таке, як "от хотілось мені сьогодні Любкові дати поза вуха три рази, а я тільки двічі це зробила, який я молодець." То ж постійно нагадую собі про хороше в собі і вчуся приймати і любити. 
Сьогодні зготувала діткам фантастичний борщик на обід. А на вечір зробила топлене молоко. Мені подобається щоразу їсти щойно зготоване. В нашому раціоні багато овочів і фруктів, різні крупи, риба, молочне. Геть відвикла від жирного, смаженого, надміру цукру чи солі, хімічного, не справжнього. Часом по звичці десь в гостях спокушусь на щось  і потім відчуваю, як мені від цього некомфортно. Їсти в гостях останнім часом стає проблематично :-) П'ємо багато води, трав'яні чаї. Відчуваю той напрям, в якому йду, і мені так добре. Не поспішаю. 
В неділю мали гарний день. Погуляли містом, заглянули до наших улюблених "Зеленої канапи" та "Іконарту", повечеряли в Одиничці і зустріли захід сонця на Лисій горі. Темп наших прогулянок тепер геть інший. Діти їхали обоє в кріселках на задніх сидіннях, а я сиділа спереду біля Тарика. І, о диво, Меланка не плакала, і ми тримаємо пальці, щоб так воно було і далі. 
А в суботу купила собі сукеночку і дві спіднички, ходжу і тішуся ними. В мене і далі триває синій період. 

Немає коментарів:

Дописати коментар