понеділок, 28 листопада 2016 р.

Вагітні замальовки

Таки не вже😃 зате з того перестраху я спакувала сумку - сумку і два кульки, йомойо, стільки всього на 3дні😂 і то ще таки не все докупила. Побалувала себе новою стільненькою нічною сорочечкою, в якій можна годувати і халатиком, аби не було встидно в пологовому. Ну бо дома я шо, переважно ню сплю)) а оскільки народжувати ми вирішили в пологовому, то треба трохи прилюднитися.
А ще купила собі колечка від сістерс - два місяченька)) і закруглилась з CoTasi. Дуже задоволена і пишаюсь своїм маленьким бізнесом. Маю купу ідей, щоб хотіла ще зробити.
А сьогодні падає снііііг. Лікар сказав, щоб я до пятниці прийняла щадящий режим, аби дочекатись 37 тижня. Бо я таки якось неправильно рахувала і 37 ще нема. Я тільки за😃
А ще в нас новий домашній улюбленець - посудомийною машинка. Чудесна штука) але я ще не наважилась її сама загрузити, поки придивляюсЯ, як то робить Тарик.

Немає коментарів:

Дописати коментар