пʼятницю, 11 листопада 2016 р.

Домашня школа "Веселі котики"

Вчора мала півдня без дітей і народився в мені ось такий проект. Він вже давно собі десь визрівав, а вчора вибрунькувався. З садочками в нас якось не складається (щонайперше через моє до того ставлення, ніде правди діти :-)) а нам з Тариком в ролі батьків-педагогів ніц не бракує, то сьогодні 11 листопада урочисто тарампампам стартувала домашня школа для двох діток "Веселі котики"(назва Любкова, чо котики не знаю)))
Накупувала вчора діткам всіляких приємних дрібних подаруночків, які маю намір помаленьку дарувати. ну і ще маю в планах кілька точок до відвідування для закупів.
То ж день для діток сьогодні почався з книжечок під подушками.

Книжки з наклейками принесли купу радості і подарували мені годинку спокою))) ліворуч кльова серія книжечок в перекладі з французької. Любко з Меланкою дуже їх люблять. Часто бавляться в рольові ігри по цих книжечках.

Любка дуже захопила ідея школи. Він сам!! приніс столики, прибрав, все мені помагав і дуже тішиться увесь день.

З темою я не надто мудрувала, сьогодні в нас булка "А" :-)

 То вже Тарик повернувся і проводить заключну майстерку - ангеликів звідси 
Вдень ми з дітками малювали по манці букву ну і все, що хотілось (ідея з вальдорфської школи), згадували слова на А, дивились коротеньке відео про А(уроки тітоньки сови), слухали трохи класичної музики звідси
а ще вивчали трохи слів на а французькою та англійською. я не ставлю за мету навчити дітей говорити, але англійська, французька і трішки італійської (те, що я знаю) завжди присутні в нашому житті, бо просто так є. Читали книжку про янголів (ну бо в Абетці абабигаламаги на "а" ангелик). я за той час збігала в жіночу консультацію. 
 В закромах знайшла класну паперову майструвалку зі звірятами ще з часів Меланчиного дн, здається. тепер в нас є мама-сова та тато-кабанчик-ікланчик - вчителі нашої школи. Білочка - Меланка, зайчик - Любко і оленятко - дитинка :-)



В планах зробити основу абетки на стіну, де ми поступово клеїтимемо букви. ну і загалом, я не надто заморочуюсь цим, але хочеться, щоб цей проект тривав. тому тут і пишу, бо те, що озвучене, прописане - це вже якось серйозніше.
А ще в грудні майструватимемо діткам робочі місця і там будуть полички-шухлядки на всіляке намайстроване, канцелярку, на їхні речі окремо і мене це дуже надихає. оцей особистий простір. впорядкований і зручний)

ааа. і ще в нас були урочисті лизачки з нагод відкриття. звісно, без цукру)

Немає коментарів:

Дописати коментар