вівторок, 15 листопада 2016 р.

Зима в листопаді

Сьогодні в мене почався девятий місяць вагітності) Фінішна пряма) Приступи паніи і страху стають рідшими) Одяг на маля попраний і майже випрасуваний) Коцик ніяк не можу вибрати)

А це в нас несподівана зима в листопаді. Снігу більше, ніє за всю попередню зиму))) я вже геть зовсім живу груднем: народження, Миколая, дн Любка, згортання CoTasi. то ялиночка в листопаді вже не виглядає так дивно, якщо на нашому календарі грудень)
Ялиночку замайстрував Тарик з Любком в неділю ввечері, аби дати мені час перепочити, відволікти і заспокоїти дітей, бо вечір неділі нам дався важко. Випав сніг, ми ледве відкопали гараж, забрали дітей, встигли в театр, були з дітьми і друзями в Грін, але якось на було не до кінця спокійно. Апогей неспокою на дратування досяг свого на вечерю вдома. 
Любко дістав по губах і я йому виговорила все, що думаю про його поведінку. Спустила пар короче. і взлилася на саму себе.
Любко зараз дуже часто нагадую маленького підлітка своєю поведінкою. А ще від дуууже двого їсть і одягається. і в купі це за браком ресурсу часом викликає вибухи.
Ялиночка вийшла чудова і нас вже два вечори тішить. А ще там мої трояндочки на фото)
І Меланка, яка позує в сукеночці. Це я так її заспокоювала, бо в понеділок вранці вона хвилин 10 безутішно плакала, що не хоче, аби таткоо йшов на роботу.




І перстеник з наборчику, який мені страшенно подобається) таке мімімі. Меланці теє сподобався, але вона дуже швидко встигла його загубити. Лищилось ще 6 - на кожен день тижня

Картинка, яку хлопці робили раніше, зафотографувала на память. Любко намалював ескіз. А потім набили цвяшки і обмотали дротом.

Понеділкові витинанки та лист татові. Любко заарз нам усім пише такі гарні листи


Сніговичка

і малювання на снігу

Понеділок вдався таким насиченим справами, що після гуляння і обіду я вирубалась на годинку. Діти вже в курсі, що в такі моменти треба піти в іншу кімнату бавитись, о маму не підійме навіть лаження по ній, хіба нарватись можуть)
Меланка дуже фізично контактна зараз. Посійно заціловує. висить на всіх, хто до цього надається. або щипається.  

Немає коментарів:

Дописати коментар