суботу, 17 січня 2015 р.

Як я підсіла на серіал :-)

Серіалів я не дивлюсь. Я правильна дівчинка : читаю книжки і дивлюсь артхаусні фільми, гиги))) Но тут я попала. 
"Викличте акушерку" - то моя любов останніх днів. "Call the mildwife" - британський серіал, в основу якого лягли спогади акушерки Дженніфер Лі, описані в книгах-бестселерах Дженніфер Уорф. Події розгортаються в 50-х роках, в найбіднішому і найгустонаселенішому районі Лондона Іст-Енді. Акушерки живуть у монастирі Ноннатус, де разом зі сестрами опікуються жінками, породіллями, малюками та старшими людьми.
Сьогодні планую подивитись останню серію 2-го сезону. Ото шукали картинки і виявила, що є ще третій :-) Два сезони - то 15 серій по годинці, в кожній є пологи, вагітні жінки, малюки, сестрички, любов у всіх своїх проявах, симпатична головна героїня і гарний і легкий гумор.
Може він троха і засолодкий, як "Енн", але ж усе залежить від кута зору, еге ж?
п.с. одяг санітарок відтворено достовірно. Переглядала старі фото в мережі. І мені дуже подобається дивитись на зачіски і одяг тих часів.




Немає коментарів:

Дописати коментар