середу, 16 квітня 2014 р.

Кольори на щодень

Я неймовірна щаслива людина. Тільки щодня собі про це треба нагадувати, бажано кілька разів :-) До мене повернулось відчуття легкості. Звичайно, не у повному обсязі, важко бути спокійною мов удав, коли "Путін - ..йло" таке творить. 
Страсний тиждень для мене цьогоріч справді особливий. Відновила свої заняття з йоги. Прийняла рішення наразі відмовитись від Любкових занять у художній школі - ходитимемо всією сім'єю на плавання. Поприбирали вдома, і якимось дивним чином почало все прояснятись в голові. От і священик на сповіді сказав мені: "Аби відчувати спокій, слід мати час на себе". То ж я пішла на йогу, дивилась фільм разом з дітьми (для себе), не переймаючись, що ми зараз не гуляєм, не майструєм чи ще чогось не робимо для них. Усміхнена і радісна мама - неабиякий бонус. 
Погода зараз теж відповідна - дощикосонце і велика жовта повня.
Мрію про нові книжечки від Старого Лева, Дитячий фестиваль, читаю про хіппі у Львові.

трусоклава з полуничкою

художня студія в домашніх умовах

мама дивиться фільм

Немає коментарів:

Дописати коментар