середу, 2 квітня 2014 р.

Сьогодні день вдався гарним. І це було таки важливо, бо кілька попередніх висмоктували всі сили, яких, здавалося, лишилося лише на денці. 
Нам вдалося розшукати бензопилу і допомогти бабці з дідом спиляти сухі гілки на грушці і два зачухані каштани на нашому подвір'ї, на пеньочках яких ми зробимо столик для діток. Посередині столика вже росте яблунька, яку ми посадили в суботу, а крім неї ще двійко бузочків, кущик дикої айви і три кущики троянд. У мене їх вже чотири, тих кущиків троянд, усі різні, і я з того шалено горда. В планах ще посіяти травичку, посадити ще деякі декоративні кущики, квітки, доформувати клумбу, пофарбувати і розмалювати, зробити шторки в альтанці, та багато в мене тих ще планів. Але без Тарика я б геть з тим не справилась. А так разом з дітлахами робимо на подвір'ї красоту. 
Мої коробочки для збору використаних батарейок діють! В обох магазинах. Це приємна несподіванка, бо мені здавалось уже, що ніц не вийшло. А воно взяло і запрацювало.
А ще неймовірно приємно робити чи купувати щось у знайомих людей, "свій до свого по своє" в дії.
Любко підкорив сьогодні своєю посмішкою перукарку, яка його стригла. І  взагалі він чудовий!

Немає коментарів:

Дописати коментар