вівторок, 20 грудня 2016 р.

третій день дома. пятий день разом. пять нічок разом. кілька годин ейфорії після пологів. про пологи хочу ще обовязково написат окремо.
а тепер в голові крутиться, що народжувати дітей взимку - то як вчитися водінню автомобіля взимку. 
сьогодні вперше висадились. вчора вперше купались. так хороше і з задоволеннням. наші перші вперше. 
коли ми приїхали додому, я почала нервувати. бо на мене навалилось бажання взят все під свій контроль. знову одразу стати господинею дому. а це передбачає вийти з того блаженного стану зосередженості на малючці і неспішності. ще додалась тривога за те, що діт нездорові і були в контакті з грипозною бабусею. вигулькнув страх перед лікарнею, як було з Меланкою. + в нас поломилась машина і везли додому мої батьки. додалось неприйняття. такий коктейль різних почуттів.
але ж вечір був магічним, напередодні Миколая. це гарний час, щоб пвертатсь додому. аби не пропустти вранці очі дітей, коли вони побачать подарунки. Тарик подбав пр подарунки дя нашої малючки. обовязково хочу ще всн сфотографувати на память. люблю Миколая дуже. люблю подарунки. дарувати і отримувати.
в мене скажений апетит. і в дома так смачно і хороше. спочатку я дуже мерзла, після пологового дуже сильний перепад температур. 
не можемо обрати імя. вагаємось поміж трьома. Анна, Богдана, Ярина. 
дуже набираюь груди. ще трохи відчуваю, нвче через мене проїхав маленький тракторець. 
дівчатко неймовірно красиве. і муркотливе. 

Немає коментарів:

Дописати коментар