понеділок, 11 травня 2015 р.

Made in UA - дівчачі приємнощі

Страшенно люблю усілякі красоти, але зазвичай мені вистачає просто ними милуватися, бажання мати все мати собі, на щастя, в мене нема. 

Білизна
Але без білизни ніяк ) А без гарної - поготів) завжди мріяла мати гарну білизну. Це щось таке, що асоціється із справжньою Жінкою, з витонченою, загадковою, з "місячною долиною" Джека Лондона. Ну але якось не складалось. Не те, щоб моя білизна була геть негарна, але якоїсь особливої, такої, про яку я мріяла, в мене не було. У геть дорогі магазини страшно заходити, зізнаюсь чесно. На фб люблю слідкувати за всілякими українськими стартапами. Якось натрапила на білизну Leaf і .. як то трапляється з дівчатками - закохалась) замовила собі на пошиття два комплектики із весняної колекції. Приємно , коли шиють по твоїх обмірах і надсилають у гарному упакуванні. ось. А тепер тішусь. І не тільки я ;-)

фото з ранкової фотосесії нових гірляндочок від моїх CoTasi
Прикраси
Без прикрас прожити, звісно, можна але... :-) На сережки від Майї Котельницької заглядалась у "Зеленій канапі" ще перед Миколаєм. А перед поїздкою в Косів вирішила зробити собі подарунок. 
фото звідси. не моє і сережки на ньому теж не такі як мої, але гарні)

Косметика
Милком від чудової Олеськи я користують вже давненько, мию ним діток. Тепер ще полюбилась трояндова олійка, помада, масочка з ламінарією і апробовую скраб. Бачила на власні очі, як Олеся запарює травички до милок, як вона це все любить. Казала мені, що мило ніколи не вдасться, якщо його робити із поганим настроєм.
Крім того Олеся вміє мріяти і втілювати свої мрії в реальність. Ось нещодавно запустила оновлений сайт і тепер відсоток від продажу планує витрачати на розвиток Косова. 




Немає коментарів:

Дописати коментар