суботу, 13 січня 2018 р.

Перше в житті екадаші

Вчора ми з Тарасом перше в житті спробували день голодувати. я вже давно хотіла попробувати але ніяк не наважувалась, з дітьми вдома мені виходило не довше 12 год дня. На вочрашнє надихнуал ось ця табличка . днів дуже сприятливих для голодування є по 2 на місяць, не так багато. тарас був вдома, двом веселіше і легше. ми перекидалися жартамиі готувати і годувати дітей було легше. правда пізно ввечері замість того щоб лягти спати ми таки поїли, але, думаю, на першйи раз ок)))
По відчуттях - мені подобалось відчуття порожнього шлунку. Фізинчо не було важко, не боліла голова. а от морально було важче. для мене зараз єжа - джерело великої насолоди. Це одне з того, що компенсує колосальні витрати енергії, яка йде на дітей. тим паче, в нас вдома стільки кльових продуктів: овочі, фрукти, сухофрукти, горішки, з яких ми вміємо приготувати таку смакоту. також я звикла постійно щось перехоплювати, коли я вдома і годую дітей. то ж голодувати набагато легше, коли на природі і робиш щось цікаве. вчора ми їздили поглянути на Cosmos, а там дорогою такі красивезні краєвиди. а ввечері я була н атихому жіночому вечорі в Катрі, то ж легке фізичне навантаження і релакс в бочках були додатковим бонусом.
Завданням для голодування цього дня я собі поставила виздоровіти від ттго грипозного тсану, який триває від неділі-понеділка. 
Отаке. Далі буде)

Немає коментарів:

Дописати коментар