пʼятницю, 21 серпня 2015 р.

 Зі вже старішого
Любко в туалеті, Меланка під дверима
Л: - ти каката
М - (обурено) - я на каката!
Л - ти каката
М - я не каката!
Л - і я не каката
М - я не каката і ти не каката
Л - я Любко, а ти хто?
М - я Миланка
Л - Биланка чи Миланка?
- МИЛАНКА!

Тролити сестру - улюблена заняття Любка

А то сьогодні
Любко малює акварелями. церкву в погану погоду. Меланка малює гуашами. Густо кладе фарбу, що вона виходить рельєфною. Любко підходить, дивиться на Меланчин малюнок. "Ух ти, в тебе так як масляними. Навчи мене так малювати." - Меланка киває "Я навчу".

Сваряться-миряться. Живемо-любимо

Сьогодні Любко підняв тему кінця світу та страшного суду. Його вже цікавлять екзистенційні теми. А Меланці наразі важливо, щоб ми були поруч і її голубили. 

Підстригли їх вчора. Такі гарні голівоньки.



Немає коментарів:

Дописати коментар