неділю, 26 серпня 2018 р.

Кінець літа. за кілька кроків до осені

В цей час мені майже завжди меланхолійно. особливо коли тумани. особливо коли ще всі сплять. а я на короткий час сам. загортаюсь у себе, йду на глибину. мені жаль відпускати літо. з нами так і не сталось море. і гори теж не стались. хоча в гори можна і восени, аел це вже зовсім інша історія. для мене літо  - це завжди окремее життя, а отже кінець літа - як маленька смерть, як перехід. 

Тарас на два тижні від сьогодні пішов у відпуску. будемо видихати. 

а поки загадаю останні два місяці літа

Липень видався неймовірно дощовим. з сильними грозави і зливами. серпень запамятається зливами-потопами, коли по-черзі затоплювало то Київ, то Львів, то град у Яремчі. так, що аж машини плавали.

поїздкою липня стала вилазка на Трахтемирівський півострів на семінар "Wild and free". По дорозі туди ми заїхали на Тараканівський форт і у замок в Дубно, заночували на Еоростишівському карєрі під Житомиром. по дорозі назад мочили ноги в Дніпрі, були біля Тарасової могили, вечеряли в Рівному. Ця поїздка чи не найзнаковіша цього літа. Знайомство з іншим. найсмачніша, яку я коли-небудь їла, їжа. Місція сили. особливі практики. чудові жінки. руйнування якихось особлистих стереотипів.

Мій день народження відсвяткували вдома з дітьми і батьками. Найприємнішою несподіванкою стали Свистуни, які пізно ввечері постукали з тортом і ми собі на кухні ще банули разом по шматку торта) Це було дуже приємно. Тарик купив мені сироїдний торт в "Агрусі", який ми в результаті довго доїдали. ну зате я з тим заспокоїлася)) Тепер у нас є айфони, ги))) 

До Меланки приходив логопед, активно працюємо над "ш"

Серпень

Нарешті стало сонячніше і не так мокро. поїхали на три дні на Козаки. Ріка повна по вінця. купи комарів і бомків))) Наш сімейний мені-табір збільшився до дох наметів, в одному вже не влізаємось. мені вдалось зо пів годинки повисіти в гамаку)) правда зі сплячою Яринкою, але і так можна отримати задоволення) Зрозуміли. що це літо осбливо наметове - Теребежі, Трахтимирів, Козаки. втомились від запаковування - розпаковування. і прибирання вдома. 

Я попала на семінар з йоги. Була на найкращому своєму тренуванні. Хочу дуже продовжувати практику з тренером, не знаю ще як(

15 числа поїхали на табір до Оксани Гривул. табір з Капат перенісся в Брюбховичі, що стало в результаті бонусом. бо зміг приїздити Тарас, балувати нас фруками і кексиками.

Для того, щоб зеконосити ще навесні зголосилась інструктором. Це виявилось доволі важко. але ми дійно зекономили і побували на таборі) але приїхала дуже втомленою. курс на економні канікули ми виконали. витрачались восновному лише на бензин та харчі. Познайомилась з новими людьми. Люько зробив мені чудове намисто. 

ммм
 дихати

вдох-видох
і нікому нічому не бути повинною






Немає коментарів:

Дописати коментар