четвер, 2 листопада 2017 р.

Наш Самайн

31 жовтня хотіла аби було неквапливо, без роботи, поспіху, аби було всміхнено і спокійно. то не все вдалося, звісно. але як сказала, Софа, ти говориш як мій психотерапевт. отож, як психотерапевт сам собі, я робила гарні фото нашого дня, ловила миті


 моє прекрасне голубооке дівчатке (голубооке, в мене?! досі не віриться) возик я зацінила і вже люблю. а ця чудова квіткова курточка від Софійки, зо шо я їй шалено вдячна


ходили на нову пошту, забрали кремчик від Олесі, книжчи віж Слави з Дніпра з цією листівкою, яку я хотіла і вона до мене прийшла. то певно якийсь знак) Всесвіт мене любить)

а потім робили прісні хлібчики які потім дууужк смакували з хумусом. Меланка майже все сама розкачала
 Яринка після сну, навіть слізоньку видно
Було дуже вітряно. вітер вимітав все старе. щоб прийшло нове

а ввечері була хатка з коців і страшна історія від тата

"Мені подобається наш домашній хеллоуін" - Любко

мабуть, я таки переглянула своє ставлення до цього дня

Немає коментарів:

Дописати коментар