суботу, 1 липня 2017 р.

Теребежі - 5 (2017)

Цього року ми впяте в Теребежах. Кожних черешень-вишень, відколи в нас зявилась машина. Ото а останій рік не написала, а цьогоріч таки ввірву хвилинку для хроніки. бо я це люблю)
Перші три роки тут

Цього червня вдалось вирватись лише на неповних три дні, повертатись додому було шкода, сонячних фотографій мегатонна, світлих спогадів лантух) З нами їздили Оксана з Орисею, то ж малюків було вдвічі більше. тому фотографій буде теж мегабагато, я  вибирала звісно, але вони всі такі-такі)))
Катання на тачці - обовязковий атракціон

Світлооокі. В цих малючок попереду, сподіваюсь, багато спільного веселого затусу)

З глини цьогоріч ліпили пічку. і смажиди на ній мяско. а потім ще вишкрябали орнамент і розмалювали
 Ввірвала Тарика на 10 хв фотосету, аби зловити вечірнє світло, яке там особливе


Атракціон втрьох
 І спецефекти для старших

 Фото для історії. так, після 6 місяців Яринки Меланки таки навчилася смоктати і часом в нас отакий тандем. не часто, я б не втяла, але часом є, то факт

Зїздили в Олеський замок

звідти теж дууже багато гарних фото. багато мене, бо я собі подобаюсь і буду собою милуватись) 

  

гарно, нє?
 а це фото взагалі одне з улюблених

 Меланки була аж в одному залі музею, далі попросилась надвір. добре, що ми вже з досвіду лишили одного дорослого надворі. то ж Тарик робив фотосесію Меланці з равликом. здається, вона таки його не цілувала)))



  якась така дуже  Італія мені. замкове подвіря Олеського замку



і в Меланки схоже фото з піврочку є. тільки на дивані. Яринці дуже подобалосб на кариматці на травичці

Меланка ще той йог. 

піч у всій красі. розмальовував повністю Любко. і виставляв гарно багочки для фото - в мене навчився))

 ще один вечірньо сонячнйи фотосет. моя улюблена місце для фотосесій

ну шо тут додати)

ці двоє сильно підросли. і хоча все далеко не гладко, але вони є, ми є. 


 на аватарку)
 на черешні)
 ці емоції безцінні

Покататись на тачці - done
Поліпити з глини - done
Зїздити в замок - done

а ще сонячна фотосесія, баняки ягід, які ми привезли зі собою, цьогоріч ходити в мандри лінувались, нам було дуже добре на подвірї. ну ф троє малюків то не хухри-мухри, і лише три дні. і зоооорі. а ще гуділи бджолами і пахли липи. і гроза. ух. танцювала під дощем. діти з Тариком спали в наметі. а ми ловили-ловили миті разом)

Немає коментарів:

Дописати коментар