неділю, 18 вересня 2016 р.

Книжковий форум 2016

Цьогоріч куплених книжок на форумі менше, ніж зазвичай. аби не відмовляти собі в приємності купувати їх згодом в книгарні, брати в бібліотеці і обмінюватися ними з друзями. їх мало б бути взагалі суттєво менше, але я не втрималась і трохи призакупилась у ВСЛ, планувала зробити це трішки пізніше. ну шо я зроблю)))) 
на першому фото дитячі, на другому дорослі. Саллі Грін Тарик прочитав за цю ніч і вона не наша, дві під нею Тарикові, решту мої. Дорослих цьогоріч таки більше))
а ще мені настирливо всі пропонували всілякі книги про виховання і дитячі альбоми, гггг) знали б вони))))
певне, я ще не відійшла від моря і не адаптувалась до міста, але було трохи важкувато і не так натхненно. з презентацій, на яких була, найдужче сподобалась презентація Тані Малярчук. бо вона була дуже наповнена і геть інакша, модератором був Олександр Бойченко, все відбувалось в театрі Курбаса і було небагато людей)))
Любко дуже зацінив "Під водою. Під землею" і хімію. якраз на днях сказав, що хоче до школи вивчати техніку і хімію



Немає коментарів:

Дописати коментар